Wat voor schoentjes zijn geschikt voor brede kindervoeten ?

Mijn zoontje heeft denk ik bredere voeten dan gemiddelt omdat ik hem bijna geen 1 schoen aan kan krijgen.
mijn zoontje zijn voeten zijn wat breder dan de meeste schoenen,

Zijn er merken die over het algemeen wat breder zijn ?
Liefst niet te duur, kinderen groeien er zo snel weer uit.
en zo vaak heeft mijn zoontje nog geen schoenen aan

1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook, was echt een drama.
Elke keer uren door het winkelcentrum lopen voordat je een goede schoen hebt

Het beste antwoord

Kinderschoenen moeten heel goed zitten, daarom is mijn advies; Ga altijd naar een speciaalzaak en laat zijn voetjes goed meten. Koop gewoon goede schoenen. Ik zou niet bezuinigen op schoenen, want goede schoenen zijn belangrijk voor de verdere ontwikkeling van houding, ruggenwervels en heupen.

Als je zelf gaat experimenteren, dan kan het kind een verkeerde houding aannemen omdat het schoentje niet goed zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Schoenen van HenzenSport of van Velthuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zoontje past ook weinig schoenen. hoge wreef (schrijf je dat zo?) en brede voetjes. Ik koop altijd lage schoenen en met klitteband en dat gaat meestal wel goed.