Wat zijn perfecte cadeaus voor mannen in de leeftijd van 20-35 jr?

Dan vooral cadeaus voor verjaardagen. Ik ben inmiddels als vrouw uitgedacht. Heb altijd het idee dat ze niet blij zijn met wat ze krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Een krat bier.
Een kadobon.
Een abonnement op een auto/motor/sport magazine.
Een spindel lege DVD`s.

Toegevoegd na 6 minuten:
En anders...Geef de jarige een striptease..., is hij vast wel blij mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ga ik mijn eigen vriend niet geven;) nog andere suggesties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom niet? *Jij* kunt die striptease toch geven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dacht ik ook SuzyQ! Denk echter dat het kwartje bij DG89 de andere kant op is gevallen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad! DG89, get your mind out of the gutter! ;)

Andere antwoorden (11)

Misschien een wiet-vaporizer? Schijnt erg handig te zijn.
http://www.goeievraag.nl/vraag/wietpijpje-gebruiken.103216
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! +1
cadeau bonnen doen het altijd goed! Bijvoorbeeld voor een lekkere avond sauna, massage of bioscoop..

Thaise massage is helemaal hip op dit moment...

Ik zag laats bij het postkantoor cadeau-doosje met daar in bonnen voor avondje uit- een diner voor twee, lunch met bubbels, avond met overnachting in grote stad, noem maar op.. prijzen van een paar tientjes tot net over E100

Toegevoegd na 5 minuten:
voorbeeldje uit MIJN STAD:
http://www.sunee.nl/index.php?obj=artikel&id=31

Toegevoegd na 27 minuten:
Vooral ook een succes omdat de ontvanger niet vast zit aan een ongewenst stuk interieur/object, en het tijdstip van verzilvering zelf gekozen kan worden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mooi tattoo voor goed prijsje zal wel leuk zijn als diegene het wilt dan ??? suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan de ontvanger wat hij graag wil :P
(Meeste mannen die ik ken van die leeftijd zijn dol op gadgets, hoe duurder hoe beter. Genre nieuwste gsm - ps3 - etc.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is nogal afhankelijk van het karakter van de betreffende persoon. De één houdt van een lekker luchtje, de ander van een lekker drankje, weer een ander van een etentje, of de echte klusser van een stuk gereedschap, maar er zijn ook mannen die van een goed boek houden, goede muziek of een goed film.
Het gemiddelde perfecte cadeau bestaat volgens mij niet.
Maar toch succes met je speurtocht.
13 jaar geleden
Volgens mij zijn heel veel mannen in deze leeftijdsgroep gek op auto's. Dus je zou kunnen denken aan accessoires of gadgets voor de auto. Deze heb je in alle prijsklassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gekke gadgets doen het altijd wel goed. Kijk bijvoorbeeld eens op de website van megagadgets. Toys for boys in alle soorten en prijsklassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The only difference between men and boys is the price of their toys.
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar hier zijn een paar suggesties:
* Smartphone;
* iPad;
* Nog groter grootbeeld TV;
* Wii;
* Gadgets voor in de auto.
etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel: een lekkere vrijpartij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk niet dat zozeer de leeftijd uitmaakt maar vooral de intresses?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen tussen 20 en 35 jaar... Nou, laten we er even vanuit gaan dat hij dichter bij de 35 categorie hoort. Als het mijn vriend was zou ik helemaal NIKS voor hem kopen, maar wel voor mezelf: een sexy (lingerie)set waarvan ik zou weten dat ie dat um... op prijs zou stellen. Zijn favoriete maaltijd koken, kaarslicht (veel kaarslicht), zijn favoriete (slow) muziek, lekker sensueel bad, dansen en vul verder zelf maar in. Om kort te gaan: een hele avond het heft in handen nemen en hem helemaal stront verwennen. Wedden dat het een verjaardag wordt die hij nooit zal vergeten... ;)