Zijn wij te oud voor kids.

Hallo, ik ben vader van 4 kids waarvan er nog 1 thuis woont. heb nu een partner met 3 kids en waarvan er nog 1 bij ons woont. dus 2 kids , 1 van 10 en de ander is 5.
We willen samen oud worden en trouwplannen zijn al gepland. Ons drang naar een kind van ons samen is groot.
Ik ben 46 en mijn partner is 41. We zijn nog jong van geest en uiterlijk en lichamelijk fit. de lft van mijn partner zet haar in twijfel. Ze wilt nog zo graag een kind en ik ook. we bezitten nog genoeg liefde om dit een kind te geven. ik persoonlijk vind liefde voor een kind belangrijker dan lft. als de moeder dit natuurlijk nog lichamelijk aan kan. in principe willen we niets liever als een kind van ons beide en staan er meer als 100% achter. Als een kind liefde krijgt van wat oudere ouders is dit in ons ogen toch niet slecht tegenover b.v een kind bij jongere ouders maar waar het thuis niet goed gaat. Wil dus hierbij aan jullie vragen wat jullie ervan vinden? In principe is de jongste kind in huis pas 5 jaar, dus qua lft kloof valt dit wel mee.
M.v.g Daddy.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hi Daddy, ik ben ook akkoord!

Nou, dat is niet echt aan ons om te bepalen: Als jullie je er beiden goed bij voelen, lichamelijk is het allemaal in orde en de gezinssituatie wordt niet negatief verstoord dan zie ik het probleem niet. Wellicht vooraf een arts raadplegen of het medisch verantwoord is, maar dat is het dan wel zo'n beetje. Met andere woorden: Als het goed voelt, doen! Kijk, er zullen wellicht wat geluiden uit de maatschappij komen die over 'te oud' of 'al genoeg kinderen' beginnen, maar daar heb ik 5 engelse woorden voor: "Mind your own damn business!" Kortom: Als het kan en jullie worden er gelukkig van: go for it!

Als jullie het allebei willen, en als je het qua geld, tijd en ruimte aankan, gewoon doen! Leeftijd is een getal, wat belangrijker is, is hoe oud je in je doen en laten bent. Ik ken mensen van 40 die echt oud zijn, en mensen van 60 die nog jong van hart en geest zijn. Succes, en ik hoop over een tijdje hier de vraag te lezen: "Weet iemand leuke, originele namen voor een baby?"

mijn oma was 50 toen ze van mijn vader beviel mijn vader is nu 46 en mijn oma 96 daar is helemaal niks mis mee de lft en als jullie weten dat je goed voor dat kind kan zorgen zou ik het zeker doen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100