originele ideeën voor een kraammand?

ik heb al 10 cadeautjes met allemaal met een klein gedichtje.
Maar eigenlijk wil ik geen mand dat vind ik wat afgezaagt, maar wat anders iets origineels.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (12)

Bierpakket, na 9 maanden onthouding lust je er weer eentje lijkt mij. Kun je zelf samenstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wat voor een cadeautjes je al hebt en hoe groot ze zijn maar misschien kun je ze verwerken in een luiertaart als de afmetingen niet te groot zijn? Is heel makkelijk om te maken en uiteindelijk zijn de luiers heel welkom.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.pc-problemen.nl/babyshower/luiertaart.htm?ref=leejoo

http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=luiertaart%20zelf%20maken&rlz=1R2RNWZ_nl&oq=luiertaart&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Toegevoegd na 6 minuten:
Misschien is een luierhuisje iets? Altijd handig en er kan later speelgoed in opgeborgen worden:

http://images.google.nl/images?q=luirhuisje&hl=nl&rlz=1R2RNWZ_nl&um=1&sa=2&start=0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In zo'n doek waarin de Ooievaar een kind pleegt te brengen, en dan bijvoorbeeld van een echte (ouderwetse) omslagluier?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk idee! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo ouderwetse omslagluier, die dingen worden nog volop gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze is ook erg origineel!
Misschien ook leuk als ik een houten ooievaar maak.
koop een kinderrugzakje daar hebben ze later ook nog iets aan als ze naar school gaan

Toegevoegd na 3 minuten:
er zijn knuffelrugzakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook heel leuk! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
erg origineel!
ik heb zelf in de kraamtijd een hele grote stevige plastig bak met deksel gekregen. daar zatten tien kado`s in en alles was genummerd ik mocht 1 per dag open maken.
die bak is nu heel erg handig omdat er veel speelgoed inpast.
daar heb ik altijd nog wat aan.
14 jaar geleden
Ik kreeg van mijn zus een kraampakket in een soort ladenkastje/bakje van triplex die ze zelf beschilderd had.
Volgens mij had ze die bij Ikea gekocht.
Het kastje had verschillende laatjes en in elk laatje zaten kadootjes.
Het kastje is nu in gebruik als sokkenkastje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een wasmand, altijd handig, of een emmer (ook bruikbaar als low-cost tummy tub), of een luieremmer/vuilnisbakje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoeveel je eraan uit wil geven, maar als geld geen probleem is zijn er erg leuke speelgoedhuisjes te krijgen waar het kind nog jaren lang plezier van heeft! (zie link)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op onder andere HEMA.nl kun je zelf tassen laten maken met een foto erop. Als je een luiertas laat maken met een mooie/grappige/lieve foto erop met daar de cadeautjes erin denk ik dat je een origineel cadeau hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan een luiertaart maken! en dan daar kadootjes op doen.

Benodigdheden:
pak luiers
wit draad
doorzichtig inpakpapier
gekleurd lint 2 tinten
(zilver en blauw of roze)
snoepjes of muisjes
lollies
leuke kaart.
Draai de luiers in een rolletje (zet ze vast met wit) draad en zet al die rolletjes tegen elkaar aan in een ronde vorm(taartbodem). Maakt de taart bodem vast met het witte draad en bindt 2 kleuren lint erom zodat je het draad niet ziet.
Maak zo nog meer bodems, maar wel kleiner. Zet ze op elkaar zoals een bruidstaart.
Steek de lollies er tussen en maak van het doorzichtige papier snoepzakjes en vul ze met snoepjes of muisjes. Hang die zakjes met het lint aan de taart of lollies vast. En doe de kaart bovenop. Pak de taart royaal in met het doorzichtig papier en bind het aan de bovenkant vast met lange linten.
Je zult er gegarandeerd succes mee hebben.
Het is prakties ... luiers heb je altijd nodig en als de mensen zien dat je moeite hebt gedaan, maakt dat een cadeautje nog leuker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een mobile en hang je pakjes eraan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij o.a Prenatal verkopen ze boxtassen. Dat zijn een soort grote rugzakken die je aan de buitenkant van de box kunt hangen om het speelgoed in weg te bergen. Ze zijn er in allerlei kleuren en formaten.