wie kan me helpen bij zoeken voor een nanny voor me ?

hallo ik ben alleenstaande papa van 28jaar .
ik woon momenteel in spanje .
heb 2 kinderen 2.5j en 6j en ben zelfstandig
maar het is niet zo simpel met de kinderen daarom zou ik willen zoeken voor een nanny .
mijn vraag is nu weet iemand hoe het te werk gaat en waar ik die kan zoeken.
moet vooral iemand betrouwbaar zijn eventueel kan ik haar gewone job aanbieden ook voor enkele uren en kost en inwoon .
ik heb namelijk discotheek en internet bedrijf dus als ik s nachts in discotheek ben moet er iemand bij de kinderen blijven en s morgens als zei opstaan met hen opstaat en ze eventueel naar school brengt school is 10min wandelen van ons huis .
wie heeft er advies waar ik terecht kan of waar ik kan zoeken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ik denk je jou oproep gezien je in spanje woont beter op spanjemarktplaats kunt zetten
dit is G.V site geen
uitzendbureau of banen gezocht site

Toegevoegd na 1 minuut:
kijk even op deze site mensen zoeken werk en vragen werk in spanje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (3)

Je zou het kunnen proberen via bemiddelingsbureaus voor au pairs:

http://www.supernannyaupairservices.nl/
http://www.aupair-world.nl/index.php/aupair_search/

Suuces!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van wie zou deze min toch zijn??
Via een au pair bureau kun je jezelf aanmelden als zijnde zoekende naar een au pair.
Mijn dochter heeft zo ruim een half jaar als inwonend au pair gewerkt in Ierland en beide partijen waren uitermate tevreden.
Na inschrijving krijg je van de zoekende au pairs emails. Zodoende kun je kontakt leggen.
Over het algemeen verdienen inwonende au pairs zo rond de 85 euro per week. Dit is inclusief kost en inwoning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via verzorgende opleidingen zoeken ze ook nog wel eens stage plekken voor mensen die n jaar of half jaar stage moeten gaan lopen.of die n opleiding in spanje gaan volgen en zo dan n verblijfplaats hebben om ook de opleiding en au pair te krijgen.