Persoonlijk begrijp ik het wel, maar vind ik het een soort gemakzucht. Tuurlijk kunnen we honderd en één redenen verzinnen waarom het goed zou zijn. Uiteindelijk blijft het een hok van 80x100 cm waarin een kind zich zou moeten vermaken. En dat terwijl de hond vrij losloopt.

Pap en mam kunnen zo de eigen dingen doen. Vroeger deden paps en mams inderdaad niets anders dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het lijkt mij inderdaad gemak. Als je even wat moet pakken en niet wil dat het kind allemaal spannende circus acts gaat houden, kun je het kind even in de box zetten terwijl je wat pakt.

Daarnaast kun je ook even zelf bezig terwijl het kind tóch bij je is in de kamer. Het kan toch lekker spelen in een box en hoeft dan niet naar bed te worden gebracht zodat moeder of vader lief bezig kan met zijn of haar eigen bezigheden.

Zo is het kind meer in de omgeving van zijn ouders.
Het zijn in mijn ogen allemaal pluspunten. Zo'n baby box! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoelang 't bestaat weet ik niet. Zelf heb ik mijn dochter niet veel in de box gehad. Alleen bv als ik naar 't toilet moest of snel iets moest pakken van boven. Gemak tja... Sommigen wel of sommigen zeiden tegen mij dat 't goed was ivm leren staan en lopen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet je kind toch ergens veilig laten als jij kookt?, het zou dus ook de babystoel kunnen zijn.. kun jij een baby vasthouden bij alles wat je doet?