Hoe groot is de kans dat een rechter instemt met co ouderschap?

Je ligt in scheiding en jullie worden het niet eens over het ouderschapsplan,de ex man stapt naar de rechter voor co ouderschap..wordt dat toegewezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Dit hangt geheel van de omstandigheden af. Het beste kunt u een advocaat raadplegen om u te vertegenwoordigen in de procedure.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel je vrouw werkt en jij niet dan heb je alle tijd voor je kind. Dan zal een rechter heus niet tegen houden dat je je kind niet mag zien. Ik zie mijn dochter 3 à 4 dagen per week
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat word niet toegewezen omdat een co ouderschap niet af te dwingen is.

je ex zal dus ook geen enkele advocaat vinden die deze zaak op zich wil nemen. ik weet niet of je ex wat hoog van de toren blaast en bluft, of dat dit een angst is van jou.

het kan wel zijn dat hij omgang wil en hier een verzoek voor indient, maar ook hiervoor zal hij aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen.

de rechter zal hierover omgang geen uitspraak doen maar jullie eerst verwijzen naar een mediator om te zien of jullie hier samen uit kunnen komen door het maken van afspraken.
afspraken die je hier maakt zij bindend, net als een uitspraak van een rechter.