Schuin dubbel vouwen. Dubbele punt tussen de benen, andere twee om het middel en de drie punten aan elkaar binden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als volgt:
Je vouwt de handoek zo dat deze een vierkant vormt.
Dan vouw je deze door tot een driehoek.

Je pakt twee punten en doet die achter de ruglangs naar voren. (met de derde punt naar beneden vanzelfsprekend)
De derde punt trek je tussen de benen door.
Deze drie prik je aan elkaar vast met een veiligheidsspeld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
met een beetje prutsen kom je er wel

*zijn je luiers toevallig op?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het vouwen is al uitvoerig uitgelegd, dus dat zal ik niet nog eens herhalen... Wat ik er aan wil toevoegen, is het plastic broekje wat je er (wil je het droog houden) wel overheen zou moeten trekken. Handdoeken nemen niet zoveel water (urine) op als luiers, en ik ben bang dat het plasje er snel doorheen zal lekken... Wat ik op mijn werk adviseer aan mensen met een CV ketel lekkage, zijn kranten in een handdoek, omdat dat meer vocht opneemt, maar of ik dat mijn kinderen aan zou willen doen?