Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onze zoon van 4 maanden is al te groot voor de bak van de kinderwagen!

Als hij met opgetrokken beentjes ligt dan gaat het net maar als hij zijn beentjes strekt dan komt hij toch echt wat ruimte te kort. Soms ligt hij zelfs met zijn beentjes over de rand, nog gevaarlijk ook! Nu heb ik net de wandelinzet op de wandelwagen gezet en die kan helemaal plat. Is het dan nog zo slecht voor het ruggetje? c

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is helemaal niet slecht voor het ruggetje als je de wandelinzet gebruikt op de wandelwagen. Als het kindje maar helemaal plat kan liggen is er niets aan de hand. Wij hebben dat probleem ook gehad met ons kleinzoontje. Hij was ook al vlug te groot voor de kinderwagen. Hij is nu 6 en met zijn ruggetje is niets mis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig, overal die minnetjes. Waarschijnlijk een puber die zich verveelt of een vervelende puber :-)

Andere antwoorden (6)

ik zou hem niet hele tijd laten zitten, maar plat leggen...
beter dan in een kinderwagen waar hij te groot voor is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die helemaal plat kan, dan is het de beste oplossing. Of een draagdoek, al is dat met dit weer wel erg warm natuurlijk. Maar ik heb zelf de draagdoek veel meer gebruikt dan de kinderwagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook de maxi cosi op het onderstel zetten. Deden wij later ook altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien uw kind te groot is voor een kinderwagen,
overweeg dan om een grote buggy of wandelwagen aan te schaffen waar u de rugleuning plat kunt leggen.

(een buggy met brede banden is geschikt voor op het strand)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal inderdaad kijken naar een andere war hij wel in past hij moet op zijn leeftijd wel plat kunnen leggen ook al zegen ze in de winkels mischien heel iets anders laat je geen duur ding aan smeren die niet goed is anders moet je met de arts of consultatiebureau contact opnemen als je er niet uit komt suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn dochtertjes lagen allebei ook al vroeg in de buggy en als hij helemaal plat kan hoef je je daar niet druk om te maken hoor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding