Wie heeft DE manier om je kindje te laten plassen zonder een wc-bril te hoeven aanraken?

Het gaat hier dan om een meisje.
Vind het zo vies als ze in een restaurant, wc langs de weg of waar dan ook op de bril moet zitten, daarom de vraag of iemand een methode weet om haar wel te laten plassen, maar niet de wc hoeft aan te raken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat is niet alleen vies voor je kindje maar voor iedereen.
Ga achter haar staan, broekje uit en optillen in de knieholtes met haar rug tegen je benen aan. Plasje doen en klaar is Kees. Of Miepje in dit geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door wc papier over de bril te leggen kan ze gewoon op de bril zitten. je kan ook van die soort papieren dingen kopen die je er overheen kan leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn wel bril verkleiners voor kinderen te koop, die kan je zo op de wc leggen en dan kunnen ze daar op zitten.
Maar of dat zo handig is om elke keer mee te nemen.

Ik denk dat het handiger is als je gewoon wat vochtige schoonmaakdoekjes meeneemt en eerst even dat doekje over de bril en dan is het ook schoon.
en goed erop toe kijken dat ze meteen na het toilet bezoek haar handen goed wast
13 jaar geleden
er zijn van die schoonmaak doekjes in de handel speciaal voor t reinigen van de wc.als je, met haar erbij, laat zien dat je eerst de wc met zo`n doekje schoonmaakt,kan t misschien helpen haar over die drempel heen te trekken.