In de koelkast tot 5 dagen, maar je kunt het ook invriezen, dan blijft het veel langer goed (zie de bron).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

1 à 2 dagen langer niet dacht ik en volgens mij was het 1 dag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maximaal 24 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 dagen, maar dan niet in de deur, maar in het koudste deel van de koelkast. En je mag nieuw afgekolfde melk pas toevoegen als het ook helemaal afgekoeld is. Je moet zorgen dat er zo weinig mogelijk temperatuurschommelingen zijn.
Invriezen schijnt ook heel goed te gaan, maar was bij ons nooit zo'n succes. Ik maakte daar altijd een grote knoeiboel van.

Toegevoegd na 31 seconden:
Het koudste deel is trouwens onderin, maar niet in de groentela.