Waarom betaal ik bso tot 18:30 als ik deze alleen tot 16:30 uur nodig heb?

Ik heb een contract van 52 uur. Maar waarom kunnen we zelf niet aangeven hoeveel wij uren nodig hebben? Wij hebben een BSO nodig voor 2 dagen van 14:30 uur tot 16:30. Nu moeten we die 2 uur betalen voor niets...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Dat is omdat je toch die laatste twee uur bezet houdt. Die plek kan niet door een ander kindje worden ingevuld.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies en waarom kon dat kinderdagverblijf jou dat niet uitleggen of heb je het niet eens gevraagd? Als jij een kind kan vinden wat pas om half 5 komt als jouw kind gaat zouden jullie de kosten kunnen delen ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is het dus econsult, die zijn er niet en vandaar de smiley. Je weet zelf dat dat kind er niet is dus daarom betaal je voor die tijd. Je kunt maar beter wat zinvols doen met je tijd dus meer werken (en ja dat zal wel niet kunnen)....