Wat is een goeie babysite?

Wij zoeken een babysite. Mag betaald zijn. Moet in ieder geval wel achter een wachtwoord kunnen.

Toegevoegd na 4 uur:
Een website waar je foto's, video's, berichten en dingen over de ontwikkeling van onze baby kwijt kunnen. Zoals bijvoorbeeld www.babysite.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: met een babysite bedoel ik een site waar je foto's en zo kwijt kan van je baby.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus gewoon een online fotoalbum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer dan dat. Zij bijvoorbeeld http://kijkonzebaby.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een idee om je vraag te bewerken en de informatie dat je op zoek bent naar een foto-site. Mijn eerste gedachte bij het lezen van je vraag was dat je op zoek was naar een site om baby's te kopen.

Antwoorden (6)

Misschien is beebiesite.nl iets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp het niet helemaal, wat je bedoelt met achter een wachtwoord kunnen.

www.oudersonline.nl is een leuke site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat de site alleen met een wachtwoord toegankelijk is, dus niet voor de hele wereld zichtbaar is.
In de reacties die je zelf onder je vraag geeft zie ik dat je eigenlijk gewoon op zoek bent naar een foto-site die beschermd is met een wachtwoord.

In dat geval zou ik je de volgende aanraden:
http://www.mijnalbum.nl/

1 GB gratis ruimte om je foto's op te slaan en te beveiligen met een wachtwoord.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat is er eigenlijk mis is met het voorbeeld dat jij geeft: http://www.kijkonzebaby.nl

Volgens de voorwaarden op hun site is deze te beveiligen met een wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijkonzebaby.nl is nogal prijzig. Iets waar je pas na lang zoeken achter komt.
Dit vind ik zelf een hele leuke site, is alleen belgisch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.babybytes.nl/
deze vond ik vooral tijdens de zwangerschap erg leuk maar ook daarna. en je houd contact met anderen met een baby van dezelfde leeftijd.

volgens mama is ook zoiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonder twijfel de beste, zonder reclame en de mogelijkheid om een eigen domein te kiezen: www.jouwbabywebsite.nl

suc6 met je keuze

Toegevoegd na 1 minuut:
daarnaast ook af te schermen met een wachtwoord, onbeperkt foto's en films plaatsen en ze maken een ontwerp voor je