Waarom heeft babykleding broekzakken?

Vrij simpel, kort maar krachtig.

Waarom hebben babykleding-items broekzakken?

3 jaar geleden
in: Kinderen
1.6K
Amadea
3 jaar geleden
Omdat dit zo leuk staat.
marjolein55
3 jaar geleden
Omdat je er dan iets kleins in kan stoppen.

Antwoorden (1)

Het is volstrekt nutteloos, maar het wordt zoals zo vaak door de modewereld bepaald: we vinden het leuk om onszelf te herkennen in een baby en dus zijn er kledingfabrikanten die naadloos op dit oergevoel in weten te spelen.
3 jaar geleden
crispy
3 jaar geleden
Als iets leuk staat is dat het nut. Nut hoeft niet altijd een praktische uitvoering ten grondslag te hebben. Nutteloos is dus geen juiste benaming.
Castle
3 jaar geleden
@cripsy. Er staat nergens dat het leuk staat. Er staat dat we het leuk vinden om ons te herkennen in een baby. Dit is net iets anders.