kindje van 2 is verkouden en heeft keelpijn....kan ik hem buiten in een verwarmd badje zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kinderen
1.1K

Antwoorden (3)

Nee, ik zou het niet doen. Met dit weer. Nattigheid en warmte is bacterie verhogend.

Lekker in de de zon en schaduw laten spelen kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik zou het niet doen, want als het kindje verkouden is en al keelpijn heeft, is de kans op oorontsteking sowieso al groter, maar zwemmen doet daar nog een schepje kans boven op!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buiten kan hij wel maar niet in het water... In het water zitten bacterien. En daardoor zou het erger kunnen worden. En dan heeft hij als het waren een dubbele ontsteking... En ben je een aantal weken bezog met herstellen in het slechtste geval