Mijn zoontje heeft Sinds dat hij uit het ziekenhuis komt al last van een traanoogje. Kan ik daar wat tegen doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen

Antwoorden (1)

een tip die ik van de huisarts heb gekregen voor ontstoken oogjes is deze:
water koken en daar een heel klein drupje babyshampoo in doen, af laten koelen en dan regelmatig met een plukje verbandwatten o.i.d de oogjes schoon maken, gebruik wel voor elk oogje een ander plukje verbandwatten. dit heeft bij ons dochtertje goed gewerkt. succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt. We gaan het zeker proberen.