Bestaat er kinderkleding dat op 60 graden kan worden gewassen?

Allergie vastgesteld bij mijn dochter (4jr). Als er kinderkleding bestaat die op 60 graden kan worden gewassen dan is dat interessant voor haar, omdat ik daarmee alle sporen van huisstofmijten kan vernietigen en haar kleding dus goed schoon kan houden.

een jaar geleden
in: Kinderen
1.7K

Antwoorden (1)

Alles van katoen kan op 60 graden worden gewassen. En dan gewoon katoen, geen stretch-katoen. Opgedrukte prints of opgestreken applicaties op kinderkleding kunnen wel eerder loslaten of vervagen door wassen op 60 graden. Binnenstebuiten wassen scheelt, daardoor blijven prints langer mooi, maar minder lang dan wanneer je op 30 of 40 graden zou wassen.
een jaar geleden