Mijn benen trillen als ik de trap op ga en af ga, wat kan het zijn?

Mijn benen trillen helemaal als ik de trap op ga of af ga en mn armen ook een beetje maar meest mn benen het word dan ook egt heel licht in mn hoofd en krijg dan egt super warm net alsof ik al 4 uur lang heb gelopen in de zon... waarom heb ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
6.6K
Kimath
12 jaar geleden
Eet je wel genoeg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer dan genoeg ben zelfs een beetje dik..

Het beste antwoord

Misschien omdat je honger hebt, moe bent of een beetje ziekjes aan het worden ben?
Ik heb dat ook wel eens, echt heel vervelend vooral omdat ik nog op de middelbare school zit en daar zijn nogal veel trappen... :(
xxx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit klinkt als of je heb totaal geen spieren of je heb suiker tekort. Zit je op een dieet? dan kan dat de oorzaak zijn. Anders moet je naar de huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je vitamine b12 tekort. Dit hebben vegetariërs vaak of mensen die die vitamine niet op kunnen nemen. Int eerste geval kan je pillen nemen 2e geval spuiten. Of je hebt misschien iets anders, bloedarmoede ofzo. Ik zou even naar de huisarts gaan dan weet je of het iets serieus is.