hoe kun je de pijn van een slotjesbeugel in de 1e drie dagen verminderen?

het doet zo veel pijn. ik heb ook een buitenboord beugel en die doet nog meer pijn....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kinderen
1K

Het beste antwoord

Ik heb er nu ook één.

Probeer er zo min mogelijk aan te zitten.

.

Toegevoegd na 37 seconden:
Neem een asperine.

Dit helpt echt.

Het verdooft de pijn .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb ook een slotjesbeugel gehad. Ik had er ook heeeeel veel last van. Maar je moet er gewoon zo min mogelijk aan denken en je bezig houden met andere dingen!
Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste om te doen is een paracetamol nemen. Dat helpt best goed, vooral tegen de hoofdpijn, dat deed ik zelf ook toen ik een beugel had. En na een tijdje is de pijn weg, dus dan is het veel minder erg om een beugel te hebben dan dat je nu waarschijnlijk denkt! (;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij de drogist of apotheek Tandvleesbalsem of Teejel (België) halen. Dat moet je op het tandvlees wrijven. Het helpt tegen de pijn.