Wat doe je met briefpapier en enveloppen die niet meer te gebruiken zijn omdat het merk is opgeheven?

In het kader van zo milieuvriendelijke oplossing.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu

Het beste antwoord

Dat het merk is opgeheven maakt nog niet dat ze niet meer te gebruiken zijn.
Voor externe communicatie kun je ze niet meer gebruiken, maar voor onderlinge communicatie gaat dat nog prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Bij het oud papier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het briefpapier kan je als kladpapier laten dienen. Of de blanco achterzijde gebruiken als werkpapier (natuurlijk niet voor offïciële documenten). De enveloppen zou je met een ondoorzichtige sticker over het merk heen geplakt toch gewoon kunnen gebruiken als envelop.
Amadea
13 jaar geleden
misschien kunnen de enveloppen gebruikt worden door een vereniging die een loterij houdt in de vorm van enveloptrekken
13 jaar geleden
Geef ze aan een kringloopwinkel .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef het aan een kleuterschool als knutsel/tekenmateriaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als kladpapier en als printpapier voor niet officiële prints. Verder kan je er ook bootjes en dergelijke van vouwen of als staart voor een vlieger. Misschien is een school, kinderdagverblijf, buurthuis of jeugdhonk er blij mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon hergebruiken. De logo s doorstrepen. Behalve als je ermee wilt solliciteren of voor een ander heel belangrijk iets. Het papier is aan de achterkant gewoon wit, en de enveloppen kun je ook afplakken met een etiketje.
Ik doe dat altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enveloppen zou ik gewoon meegeven aan mensen die ze willen gaan gebruiken voor privé gebruik. Vaak zijn het heel goede enveloppen en kan dat best. Het briefpapier zou ik als kladpapier gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle faxen en eenzijdig gbruikt papier komt bij onze printer in een aparte lade.
Als ik iest wil printen wat intern voor jezelf blijft print je het daar op.
Doen we al jaren. MEt name omdat je ook veel onzin faxen vindt. Maar bij onze naamswijziging hebben we meer dan een jaar ook oud briefpapier gebruikt.
En ik heb een doos aan de school van mijn zoon gegeven.