Als Nederland geen dijken en andere waterbescherming had gebouwd, was het dan nu overstroomd geweest??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Milieu
1.4K

Het beste antwoord

55 procent van Nederland gevoelig is voor overstromingen.
Dus ga er maar van uit dat ongeveer de helft van het huidige oppervlak van Nederland onder water zou staan als er helemaal niets aan waterbescherming zou zijn gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh, dan zou ik nu aan zee wonen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik IN zee! Haha.

Andere antwoorden (2)

Ja, Nederland was dan voor een groot deel onder water komen te staan tot ongeveer de helf van nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan had je Amersfoort aan zee :)