Hoe maakt men deze patronen in het gewas?

Hier in Japan zijn duidelijk afbeeldingen en teksten in het gewas gemaakt opdat dit vanuit de lucht zichtbaar is. Maar hoe hebben ze dat gedaan?

https://maps.google.nl/maps?q=%E7%94%B0%E8%88%8E%E9%A4%A8&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x5f9b06d0f413abb1:0x904bce586efba0d9,Inakadate,+Minamitsugaru+District,+Aomori,+Japan&gl=nl&ei=pldJU8uTB8KZyAOrhoH4Dg&ved=0CLEBELYDMAo

Picture for question
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Door verschillende soorten rijst in de velden te planten.
Sommige soorten hebben een iets andere kleur, en ze tekenen dat helemaal uit op de computer vantevoren, en dan weten ze: zoveel rijtjes van deze, zoveel van die.

Toegevoegd na 58 seconden:
http://www.rense.com/general86/stun.htm
Hier een betere uitleg met foto's

Toegevoegd na 1 minuut:
Google op rice crop art
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Ritsuka, pas op want ik krijg een dikke virusalert bij die link!
Maar wat is dat magnifiek mooi zeg!
Zouden ze hier ook wel eens mogen doen met de piepers en de mais...
Poet
10 jaar geleden
Laat Wageningen maar eens fraai gekleurde mais, uien en spruitjes gaan manipuleren. En dan natuurlijk de tulpen. Die zijn al kleurig genoeg. Die staan nu alleen maar in suffe blokken.