hoe scheidt je het poep en plas van een koe ?

Hoe scheidt je het poep en plas van een koe, voordat het op de grond valt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat komt er al gescheiden uit...!!!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
en hoe wil u het opvangen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
door een soort van net onder de koe te hangen, poep glijdt dan over het net naar beneden, en urine stroomt door het net.
vergelijk het met een soort van poepzak die paarden in de stad dragen waar ze voor een koets lopen als ze niet op straat mogen poepen

Antwoorden (1)

Ik zou gewoon een emmer pakken en naast de koe gaan zitten ofzo, en als je merkt dat hij moet poepen, dan die emmer onder de kont en het valt in de emmer!