Is de reclame van de nl energie maatschappij niet in strijd met de kansspelen wet?

waarbij je een jaar lang gratis stroom krijg als nederland wereldkampioen word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Inderdaad, ze zijn vandaag tot de orde geroepen door minister Hirsch Ballin. Ze overtreden de wet op de kansspelen hiermee, en mocht Nederland kampioen worden, zitten ze vast aan een maximum bedrag aan prijzengeld. Dan hebben ze zich aardig in de nesten gewerkt.
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dit mag gewoon. Weet je nog met de OS, Als Sven Kramer een gouden plakkie won, kregen ze ook echt korting.
En het mag gewoon, als ze het nakomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mag best, maar als iedereen overstapt en nederland wordt kampioen dan zal dit bedrijf failliet gaan!