Krijg ik een bekeuring als ik met te hoge snelheid een deel van een trajectcontrole volg?

Ik voegde in op een snelweg waar al een trajectcontrole gaande was en reed te hard. Mijn snelheid is dus niet over de hele trajectcontrole gemeten. Zal ik hier een boete voor krijgen?

een jaar geleden
in: Wetgeving
1.5K
ronron1212
een jaar geleden
Je wordt bij het opgaan van de snelweg gemeten en als je dus te hard rijd bij de daarop volgende en tot het einde is de gemiddelde snelheid bepalend ds ja dat kan zo maar eens een bekeuring zijn.
tinus1969
een jaar geleden
Gaat je vraag over een specifiek (deel)teaject?

Antwoorden (1)

Normaal gesproken staat er ook na de invoegstrook een portaal om zo het invoegende verkeer te registreren.
Is dat niet het geval, dan is er ook geen trajectcontrole geweest. Er kan natuurlijk wel altijd een (mobile) flitser langs de weg gestaan hebben.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden