Als dat verantwoord kan: ja.

Alleen noem je dat niet inhalen (dan rij je allebei) maar gewoon voorbij rijden.
Computoon
een jaar geleden
melis98
een jaar geleden
En betreft deze wegmarkering? Wat betekenen deze lijnen in de bebouwde kom?
TurfGraver
een jaar geleden
Deze markering betekent dat u maximaal 80 km/uur mag rijden tenzij verkeersborden een lagere snelheid aangeven.
taillie
een jaar geleden
tuurlijk! Stel dat het obstakel enkele dagen/weken blijft staan... Ga je toch niet blijven wachten?
Antoni
een jaar geleden
@taillie, je kan altijd achteruitrijden, keren en een andere route kiezen... Als je dat wat te vaak doet, kom je nooit op je bestemming, maar ja, dat is weer een andere kwestie...