Mag ik op vakantie als verdachte van een fraude onderzoek?

De bank verdenkt me van fraude, maar ik ga eind juli op vakantie. Maar er loopt nog officieel geen onderzoek omdat ik geen brief van hun nog heb ontvangen en geen contact heb opgezocht met hun dus kan ik nog op vakantie gaan tijdens het onderzoek

een jaar geleden
in: Wetgeving
1.8K
Amadea
een jaar geleden
Hoe weet je dan dat dit het geval is, als er geen contact is geweest en geen brief is gestuurd?
Chris22
een jaar geleden
Omdat ze me bank al hebben geblokkeerd en omdat ik ze had gebeld waarom me bank het niet deed toen zeiden ze vermoeden van fraude wacht maar de brief af
Amadea
een jaar geleden
Lijkt me dan lastig op vakantie gaan, als je geen geld kunt opnemen...
Bordensteker
een jaar geleden
"en geen contact heb opgezocht met hun"
"omdat ik ze had gebeld waarom me bank het niet deed"
Hoezo geen contact gezocht?
Chris22
een jaar geleden
Geen idee waarom ze dat niet hebben gedaan meestal krijg je eerst een bericht in de bank app heb dat ook niet gekregen ze hebben het gelijk geblokt terwijl ik me bank gwn 3 dagen ervoor heb kunnen gebruiken

Antwoorden (1)

Als de verdenking enkel van de bank is dan: JA.
Een bank is een private onderneming en kan niet afdwingen dat jij in het land blijft.
LeonardN
een jaar geleden
Chris22
een jaar geleden
Bedankt voor je antwoord zo ver ik weet is het alleen de bank die alleen een vermoede heeft omdat ik te veel geld op gestort
LeonardN
een jaar geleden
Kan je niet gewoon even contact opnemen met de bank en de situatie uitleggen als er niks aan de hand is?
Chris22
een jaar geleden
Ze willen geen antwoord geven op mijn vragen zo lang ik hun brief niet heb vind ik wel raar, moet wachten tot ik hun brief heb. Eigelijk is het geen fraude wist niet hoeveel ik mocht storten