Moeten we berechte pedofielen chemisch castreren?

Chemisch castreren of de Doodstraf wederom invoeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit een keuzemenutje?

Het beste antwoord

Pedosexuelen zou je in een deel van de maatschappij
moeten plaatsen waar GEEN kinderen (kunnen) komen.
De wens tot zware (lijf) straffen komen voort uit de (terechte) woede, machteloosheid en frustratie maar passen niet in het hedendaagse denkbeeld.
Dus zou je deze mensen moeten zetten op een (werk) plek waar geen kinderen zijn, in een "beschermde"
woonvorm waar streng toezicht is op wangedrag en een enkelband waarmee positie en biometrische info (hartslag ed.) doorgegeven wordt.
In dit geval zou een cameratoezicht wellicht een goed middel zijn.
Dan zou de delinquent in ieder geval zo normaal mogelijk kunnen leven NA de straf en toch vrijwel waterdicht in de gaten gehouden worden.
Dat te weten kan al voldoende rem geven om de geaardheid in praktijk te brengen.
Denk er wel om dat veel pedofielen VROUWEN zijn , die volledig uit het zicht hun kinderen "extra" verzorgen en onopgemerkt blijven, niet zelden is de vrouw van de pedo zelf ook niet vrij van pedosexuele activiteiten.
Ik kwam zelfs een oud boek over kinderzorg tegen die het stimuleren van de geslachtszones van de kinderen als gunstig en geruststellend propageerde.
(zum kotschen)
En wij ons maar afvragen waar dat allemaal vandaan komt.
Dus chemisch castreren is redelijk zinloos, meer toezicht en controle is beter EN mogelijk.
Veel pedosexuelen zouden GRAAG van hun geaardheid en drang verlost worden.
Laat ze in ieder geval niet naar het verre oosten en andere arme kinderijke regio gaan.
Dus een reisverbod zou aan te raden wezen.
Ze kunnen in een dag meer kapot maken dan dat er in een mensenleven kan herstellen.
Formeel geef ik aan dat bovenbeschrevene een eigen mening is, maar wel van iemand die kinderen opvangt die door eerdergenoemde groep verknoeid zijn.
Ik kan me de woede van veel mensen tov. pedo's dan ook heel goed voorstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee.
Dat is eenzelfde straf als een dief zijn handen afhakken of een spion de ogen uitsteken.

Chemische castratie stopt trouwens niet de wens, hooguit belemmert het enige fysieke opties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon het geslachtsdeel afhakken en hersenspoelen!!
en op een onbewoond eiland dumpen
bahh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JA!! Helemaal mee eens!!!

Dan hebben ze die drang niet naar kinderen. Want het is gewoon een ziekte.

En ze doen het minder snel omdat de straf ervoor niet leuk is. Je weet dan gelijk wanneer iemand gecastreerd is dat ie een pedo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen doodstraf. De doodstraf uitvoeren is een ergere misdaad dan pedofilie.