Hoe lang duurt het voordat ik mijn boete thuis krijg?

Op 5 juni 2017 was ik aanwezig bij Dance4Liberation, helaas zag een BOA mij staan met een biertje in me hand terwijl ik nog geen 18 was. Ik werd daar op aangesproken en moest me gegevens laten noteren. Volgens de BOA zou ik een boete krijgen en die binnen 4 weken gewoon thuis krijgen. Nu is het al bijna 5 weken geleden en ik begin me eigenlijk af te vragen of ik de boete nog wel krijg en hoelang dat dan nog moet gaan duren. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft! Mocht iemand toevallig al wel zijn boete binnen hebben die die gekregen zou hebben op Dance4Liberation hoor ik dat ook graag. Alvast bedankt!

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik bedoel natuurlijk 5 mei, niet 5 juni.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
3.1K
Amadea
6 jaar geleden
Dat festival vond plaats op 5 mei. Maar je moest je er verplicht voor legitimeren, en zelf meegebracht eten en drinken was niet toegestaan. Hoe kon jij daar dan aan bier komen? Of was je samen met 18+ vrienden?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Was een foutje vijfmeter, moest 5 mei zijn. Het is dus nu al bijna 5 weken geleden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hallo Armadae, op de website stond inderdaad dat je je moest legitimeren maar ik werkelijkheid was dit niet van toepassing. Verder was aan drank komen niet heel lastig op Dance4Liberation. Je kon onder andere proberen gelijk de stempel van een andere 18+ mensen over te drukken of je kon ook gewoon random mensen vragen of ze drank voor je wilden halen. Het ging allemaal weer eens veels te gemakkelijk, lang leve de Nederlandse samenleving. Maar als verklaring bij de politie heb ik laten op schrijven dat de horeca het me gewoon had mee gegeven. Nu dus maar gewoon hopen dat de Politie de boete laat zitten.

Antwoorden (1)

een boete komt meestal binnen de 2-4 weken. of er is iets mis gegaan dan kan je het beste contact opnemen met politie. en anders waren ze mischien je gegevens kwijt en krijg je m niet. het kan ook dat de recter heeft bepaald dat je hem toch niet krijg.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zal dus juist geen contact opnemen met de politie. Geen slapende honden wakker maken hè!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Natuurlijk geen contact opnemen met de politie. Wat zou daar het nut van zijn?