Kan je een boete van NS (via CJIB) naar een andere adres laten versturen?

logeer 2 maanden tijdelijk ergens anders en zou liever willen dat de boete de ik gekregen heb daar terecht komt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
4K

Antwoorden (3)

Niets in onmogelijk, DENK ik, waarom mail je deze vraag niet naar CJIB? Je weet nooit!

Maar ik denk niet dat het gaat lukken. Je staat geregistreerd op jouw adres en niet elders. dus jouw post komt op jouw adres binnen en niet op een logeer adres.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het CJIB gebruikt de adresgegevens zoals deze zijn opgenomen in de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA).
De boete wordt dus automatisch verstuurd naar het laatst bekende adres zoals geregistreerd is in de Basisregistratie personen (BRP). Als je wilt dat de boete naar het huidige adres wordt gezonden, kun je proberen je in te schrijven in de BRP van de gemeente waar je momenteel verblijft. Maar dan moet je er wel daadwerkelijk wonen.
De verhuisdatum bij de GBA is voor het CJIB bepalend of de aanschrijvingen eventueel opnieuw worden verzonden.

Toegevoegd na 16 minuten:
Je kunt deze vraag ook stellen aan het webcareteam of via het algemene telefoonnummer: (058) 215 95 55
of een brief sturen naar het Centraal Justitieel Incassobureau,
Postbus 1794,
8901 CB Leeuwarden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Via postnl.nl kun je wel regelen dat tijdelijk al jouw post wordt doorgestuurd naar je tijdelijke adres.
Inekez1
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is niet altijd gewenst en ook niet voor niets.
Eerste week € 24,95
Elke extra week € 3,95 De Doorzendservice werkt op basis van achternaam en adres. Als er meer mensen met dezelfde achternaam wonen, wordt van iedereen de post doorgestuurd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ Waarom een min? de suggestie is toch waardevol.
johnn kan zelf kiezen