Mijn broer gaat trouwen, maar in de week dat ik wettelijk verlof heb. Heb ik dan ook recht op een extra dag hiervoor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
Amadea
9 jaar geleden
Dat staat als het goed is in jouw CAO. Bij ons was het zo dat wanneer een compensatiedag viel op een dag dat iedereen vrij had je daar geen andere dag voor in de plaats kreeg.

Het beste antwoord

In België krijg je daar geen extra dag meer voor als dit in je wettelijk verlof valt.
fremar