Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe help ik mijn vriendin met een uitwisselingsproject?

Beste iedereen,

Mijn vriendin is Mexicaanse en graag zou ik haar willen helpen met het organiseren/regelen van een uitwisselingsproject hier in Nederland. De vereiste hiervoor is een visum van 6 maanden. Hoe kan ik mijn vriendin hiermee helpen en hoe vind ik de mogelijkeden voor een uitwisselingslocatie/-school/-cursus o.i.d.?

Ook als iemand bekend is met de 'social service' die men als Mexicaanse moet doen na het doen van een studie, zou ik hier een vraag over willen stellen: Is het mogelijk om voor haar een social service hier in Nederland te kunnen organiseren?

Graag zou ik hierover zoveel mogelijk te weten willen komen, om het e.e.a. voor haar te regelen/uit te zoeken/haar behulpzaam te willen zijn.

Bij voorbaat heel erg dank!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
695
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tip: stel je vraag ook op het forum www.buitenlandsepartner.nl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn meerdere uitwisselingsprogramma's tussen Nederland en andere landen, mogelijkheden zijn afhankelijk van de leeftijd, het studieniveau en de studierichting van jouw vriendin.

Zo zijn er onder meer: Stichting Uitwisseling, AFS Interculturele uitwisseling, YFY en vele meer. Google eens op uitwisselingsprogramma's en worstel je door de vele links. ;)

Naast de 3 gegeven links kun je ook kijken op deze site:

http://uitwisseling.startpagina.nl/

Wie weet staat er wat voor jou/jullie tussen. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding