In welke landen zijn de belasting het goedkoopst?

Ik vroeg me af in welke landen de belasting het goedkoopst zijn. En dan bedoel ik niet voor toeristen of andere buitenlanders maar voor de bewoners zelf.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
1.2K

Het beste antwoord

Belastingparadijs Bulgarije heeft laagste belastingen van Europa

Bulgarije is ten onrechte een vrij onbekend belastingparadijs in Europa. Sterker nog, doordat Bulgarije de laagste belastingen in de EU kent is het zelfs een van de meest aantrekkelijke landen voor het vestigen van een bedrijf of holding. Daarnaast behoren de arbeidskosten tot de laagste in Europa en is daarom uitermate geschikt voor outsourcing.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zwitserland, Belgie, Luxemburg etc. Daar is de belasting zeer laag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Heb je daar een bron voor?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al aan Monaco gedacht ?