Ik heb sinds 3 jaar een vast contract. Heb ik recht op ontslagvergoeding?

Wegens bezuinigingen moet ik helaas stoppen. Heb ik recht op ontslagvergoeding? Zijn hier uitzonderingen voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
ronron1212
10 jaar geleden
je zult een vaststellingovereenkomst krijgen met max 3 maanden salaris.
Antoni
10 jaar geleden
niets is zeker, ronron1212, maar je vermoeden zou juist kunnen zijn.

Antwoorden (1)

Nee, ontslagvergoedingen zijn niet verplicht.
Maar neem contact op met het juridisch loket als je wilt weten of het ontslag verloopt zoals zou moeten
anneliez
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
De kans is groot dat de medewerker van het Juridisch Loket www.juridischloket.nl de vraagsteller adviseert een advocaat in de arm te nemen. De tijd voor een gesprek en een analyse van het ontslag of van de vaststellingsovereenkomst is bij het Juridisch Loket maar zeer beperkt. Daar is over het algemeen veel meer tijd voor nodig dan een paar minuten. Een advocaat is te vinden via www.advocatenorde.nl.