Mag ik koffie en thee verkopen op een openbare plek, bijvoorbeeld de markt?

Ik vroeg me af of je bijvoorbeeld koffie, thee etc mag verkopen op een openbare plek, zoals markt of station. Ik snap dat hier waarschijnlijk wel wat regels aan vast zitten, wat zijn deze en hoe zou ik het eventueel kunnen regelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet in ieder geval een vent vergunning bij de gemeente aanvragen. Ik weet niet of en wat het kost.

Antwoorden (1)

ik denk dat je dan iid geval n ventvergunning en inschrijving kvk moet hebben en toestemming vd grmeente om op n bepaalde plek te staan