vanaf wanneer mag de veegwagen voor je deur komen toch pas om 8 uur en niet 6:40 uur ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K

Antwoorden (3)

Vanaf 7.00 uur mag er weer lawaai gemaakt worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bron?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mijn gemeente,ook de vuilniswagens mogen niet eerder dat 7.00 uur de containers legen.
dat licht eraan hoe laat dat hij moet beginnen met werken, veel van dat soort bedrijven beginnen om 6 uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Het zal misschien inderdaad ervan afhangen of het al licht is. Een donkere straat is moeilijk goed schoon te vegen.
Bij ons in Amsterdam Buitenveldert beginnen ze ook om 6.00 uur en als het gaat sneeuwen werken ze de hele nacht door.