Wat kan ik verder nog doen nu mijn iPod touch is gestolen, en de verzekering van hun wel uit wilt betalen, maar de school niet?

Mijn iPod touch had ik onder gym in de kluis gedaan op school. Deze kluisjes gaan nooit op slot en staan altijd bij de deur. Na de gym dus naar de gymleraar gegaan, die heeft mij naar de concierge>receptie>administratie gestuurd, daar kreeg ik een formulier wat naar de verzekering op gestuurd zou worden.

Die zelfde middag gebeld naar de teamleider. Hij was er alles behalve voor dat dit naar hun verzekering ging en wou dat ik het bij hem af zou geven. Had ik expres niet gedaan, want ik had al zo een vermoeden dat hij het zou onderscheppen. Formulier dus bij de administratie afgegeven, zij hebben het verstuurd.

De directeur toen gebeld, hij zij dat het niet vergoed zou worden, omdat hij geen nalatigheid had geconstateerd, hij was hier zeer van overtuigd. Helaas dus.

Toen nog eens naar hun verzekering gebeld, daar kreeg ik te horen dat hun allang een brief naar de school hadden gestuurd, en de verzekering had ook zeker wel nalatigheid geconstateerd, dus hun vinden dat de dagwaarde uitgekeerd kan worden.
Toen dus weer gebeld naar de school, iemand van de administratie bevestigde dat de brief was aangekomen, en aan de directeur was gegeven. De directeur heeft dit dus gewoon achter gehouden.

Het word niet verzekerd zeggen ze nu omdat ik dat formulier niet had mogen invullen. Wat toch hun fout; daar naar toe gestuurd.

Toen dacht de directeur dat ik dat ik dat form had opgestuurd en was dus kwaad op mij.

Ik voel me erg bedrogen. Wat kan ik verder nog doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

De verzekeraar staat duidelijk achter je dus DIE moet je nu bellen! Laat hun het maar oplossen. Verder: gebruik een ouder of verzorger met het volgende contact met school. Zijn ze nu helemaal betoeterd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De school is er al door middel van een brief op gewezen door de verzekeraar dat ze fout zitten. Doordat ze de kluizen niet afsluiten zijn ze dus nu niet verzekerd. Daarom keert de verzekering niet uit. Zorg er dus voor dat de verzekering de school wél laat uitkeren zodat ze er in het vervolg wel voor zorgen dat die kluis op slot gaat. Hoezo is dit een advies voor school?