Waar kan ik mijn theorieboeken bestellen voor mijn rij-examen? (auto)

Iets met Veilig verkeer nederland ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

Het wijste is dit te doen bij je rijschool, dan weet je zeker dat je recente boeken krijgt, via internet kun je ze ook bestellen, er zijn veel verkooppunten oa:
www.theorieboeken.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik jou was zou ik een boek bestellen van vekabest. Hier zit een cdtje bij met hele goede proefexamens. Ik spreek uit ervaring, heb bij mijn brommer en autorijbewijs een boek van vekabest gehad en beide keren in 1x geslaagd dankzij de goede preofexamens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze ook lenen via de biebliotheek scheelt je weer geld en je kunt ze voor 10 weken lenen.