Hoeveel straf kun je krijgen na stelen van 500€, en na twee dagen jezelf aan geven bij de politie met het geld?

Geld gestolen maar na twee dagen naar de politie gegaan en heb me zelf aan gegeven en ook de 500€ terug gegeven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was wellicht slimmer geweest om het in een envelop door de bus te gooien, maar ik vind dit ook wel stoer. Petje af

Antwoorden (2)

Geen idee hoeveel straf je krijgt, maar het zou vreemd zijn als je geen straf krijgt voor diefstal.
Dat je jezelf aangeeft doet er niet toe...hopelijk?

En of nu 500 of 500.000.000 is maakt niet uit, tenzij je bankier bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je een boete en een taakstraf krijgt!