Als je bij de volgende verkiezingen iemand volmacht wil geven, moet je daar een reden voor opgeven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Nee, dat hoeft niet, wel moet je een kopie van je id meegeven en schriftelijk toestemming geven door de achterkant van je stempas in te vullen en te ondertekenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey, ben vergeten te vermelden dat het over verkiezingen in België gaat.
Zitten we op dezelfde golflengte?
Alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik kom uit Nederland, maar bij je gemeente kun je vragen hoe dat in België gaat. Ik denk hetzelfde want er zijn zoveel redenen waarom je zelf niet zou kunnen gaan, geen vervoer, wegens lichamelijke beperking, geen tijd en noem maar op, maar je weet natuurlijk nooit, zet het ook even in een aanvulling op je vraag.