Wie is er verantwoordelijk als een 13-jarige dagbladen bezorgt? En op wie is een eventuele boete over te halen?

Ik loop momenteel krantenwijk ben 17 jaar. Omdat een college met een veel grotere wijk op vakantie is loop ik momenteel zijn wijk. Mijn depothouder heeft voor mijn wijk een vervanger gezocht. Mijn wijk staat nu op naam van een oude vrouw. Zij laat haar 13 jarige zoon lopen.
Ik vraag me af wie de boete ontvangt mocht de arbeidsinspectie komen, want ik ben wel indirect betrokken, omdat die jongen onder mijn naam mijn wijk loop. Mijn depot houder zegt dat hij mijn wijk laat overschrijven op die vrouw haar naam. Toch vertrouw ik zijn zaakje niet helemaal

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou me er geen zorgen over maken. als de wijk op haar naam staat is er niets aan de hand! een 13 jarige mag kranten lopen als het maar geen ochtenddagblad is! Wat is de kans trouwens dat de arbeidsinspectie de 13 jarige jongen ziet lopen???? En als hij geen loon ontvangt maar gewoon zijn moeder helpt moet dit ook kunnen lijkt mij.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100