Wat kost een notaris?

Ik heb een schrijven van een notaris ontvangen waarin ik word gevraagd een volmacht voor mijn broer te ondertekenen i.v.m. een transactie. Die ondertekening mag bij een willekeurige notaris plaats vinden. Als ik het doe bij de notaris van wie het schrijven afkomstig is, dan is het gratis. Zijn kantoor ligt op een uur rijdens van mijn woonplaats. Om uit te rekenen wat goekoper is wil ik weten hoeveel een notaris berekent voor het legaliseren van een handtekening, zoals dat heet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou het zeker op het kantoor van de betreffende notaris doen. Misschien is het te combineren met wat anders in de buurt. Het is mogelijk een onderzoek naar de kosten te doen. Dat kost tijd en moeite. Dan vind U mogelijk een notaris in de buurt , die betaalbaar is. Wat een moeite, de persoon in kwestie moet zich inlezen enz. Je kunt echt een heel eind rijden voordat je duurder uit bent dan dan bij een notaris. Een uurtje rijden kan toch ook leuk zijn, misschien in een leuke stad/dorp. Je kunt alles willen berekenen. Doorpakken levert echter resultaat en dan is de boel immers ook rond. Veel succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100