zijn er in het huidige bromfiets theorie examen ook open vragen?

of is alles meerkeuze, en hoeveel vragen krijg je?
hoeveel mag je er fout hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
1.5K

Het beste antwoord

Het examen bestaat uit vijftig vragen: ja/nee-vragen, meerkeuzevragen en vragen waar u zelf een getal in moet vullen. U moet minimaal 44 vragen goed beantwoorden om te slagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zijn allemaal multiple-choice vragen en geen open vragen bij het theorie examen.