Waar mag je in Zuid-holland buiten legaal BBQ-en?

Wij hebben geen tuin maar wel een mooie BBQ. Ik woon in regio Leiden. Waar mag je legaal buiten met je eigen BBQ aan de gang?

11 jaar geleden
in: Wetgeving
7.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeps ik wou een reactie plaatsen maar kwam als antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wat ik wou zeggen is dat het beter zou zijn als er een site was waar je kan zien waar het wel en niet mag in heel nederland
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste kun je hiervoor contact op nemen met je gemeente,zij weten je de aangewezen plaatsen te vertellen waar je mag BBQ-en.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou fijn Zijn als je hiervoor een site zou hebben waar het wel en niet mag

Antwoorden (3)

niet helemaal in de buurt maar wel in zuid-holland: het zuiderpark in den haag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in de parken in het centrum, het vd werffpark en het plantsoen is het niet toegestaan.
in de wijkparken is het geen probleem, er wordt althans niet tegen opgetreden.
iets verder weg, maar wel een mooie omgeving; de vlietlanden.
Rieneke1
11 jaar geleden
in het lage bergse bos in rotterdam (hillegersberg) mag het ook, wordt goed gebruik van gemaakt.