wat is een Europees T nummer ?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik ken een persoon die een Europees T nummer heeft.Deze weet zelf niet wat het betekend en ik ook niet vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
2.1K

Antwoorden (1)

De Dvorak techniek is een techniek voor subjectieve beoordeling van tropische cyclonen aan de hand van kenmerken, die zij op satellietbeelden, zichtbaar licht en infrarood vertonen. De techniek wordt door verschillende instituten gebruikt en de uitkomst van de techniek, de zogenaamde T-nummers, Dvorak nummers of CI-nummers wordt gepubliceerd door onder andere de Tropical Analysis and Forecast Branch (TAFB) van het National Hurricane Center, de NOAA/NESDIS Satellite Analysis Branch (SAB) en het Air Force Weather Agency (AFWA).