Zijn er überhaupt wel mensen vóór de SOPA wetgeving?

Ik heb nog helemaal niemand horen zeggen dat ze graag zien dat de SOPA doorgaat dus zijn er wel mensen voor de wet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

mensen die verdienen aan distributie en verkoop van muziek, (in nederland buma stemra)
muzikanten die geloven dat ze op die manier geld zouden kunnen verdienen
regeringen die graag meer controle over het internet willen krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn juist niet de muzikanten die deze regeling willen, het zijn de uitgevers van muziek en de producenten die er elke cent er uit willen wringen. Verders een goed antwoord.