Mag je je fiets neerzetten op een parkeerplaats?

In overvolle straat met te weinig parkeerplaatsen doen de buren zonder auto er nog een schepje bovenop. Zij parkeren hun fietsen...in het vaak enige nog lege parkeervak. Mag dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
7.1K

Antwoorden (2)

Dit is niet toegestaan en valt onder verhindering. Deze bellemering is niet toegestaan. Neem contact op met de huisbaas of woningeigenaar. Hij zal een brief kunnen laten circuleren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij/zij kan een brief laten circuleren. Meestal houd een woningvereniging hier rekening mee. Mocht het niet lukken neem contact op met de Gemeente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, parkeervakken zijn uitsluitend bedoeld voor motorvoertuigen.
Andersom ook niet. Een motorvoertuig mag ook niet op een fietsenrek parkeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag geen scooter op een autoparkeerplek plaatsen. U bedoelt 4 wielige?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een niet bereden scooter wordt niet als een voertuig beschouwd. Het parkeren van scooters langs de weg, in parkeervakken of in fietsenstallingen is niet toegestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Hahaha een auto OP een fietsenrek. Erg slordig :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een scooter geen motorvoertuig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet alles waar een motor(tje) in zit word als motorvoertuig gezien