Als je je pleegkind mee wil nemen naar Bonaire en je hebt zelf de voogdij mag dit dan? Bonaire is een bijzonder gemeente van Nederland

geen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K

Antwoorden (1)

Het antwoord hier op is ja maar.

Is het een kind uit een relatie en heeft de andere ouder bezoekrecht dan dient het in overeenstemming met de ex-partner te gebeuren, geeft de ex-partner geen toestemming kan men bij de rechter een verzoek indienen om het als nog te mogen, komt door de verhuizing het bezoekrecht in gedrang geeft de rechter geen toestemming, dat het kind beide ouders kent en kan bezoeken is van groter belang dan iemands carrière.

Is het een kind dat bij u geplaatst is van uit een pleeginstelling moet je van die instelling toestemming hebben.