Is het handje van Facebook een beschermd merk?

Ik wil het gebruiken in een ontwerp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Voor zover ik heb kunnen zien niet, maar Facebook kan zich wel beroepen op auteursrecht. Tenzij er iets dusdanig aan het ontwerp veranderd wordt dat het totaal anders is kan Facebook er wel een probleem van maken. In het auteursrecht bepaald de ontwerper namelijk waarvoor zijn ontwerp gebruikt mag worden en kan dus ook elke vorm van kopiëren of dupliceren verbieden of daar een geldsom tegenover stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ik denk dat ik maar geen ruzie met ze ga zoeken dan.