Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

10 weken geleden misschien geflitst, had ik de bestuurdersverklaring al moeten hebben ?

Ik leg het even uit

10 weken geleden op een stuk echt hard gereden maar ik weet niet of er een flitspaal stond of een flitser stond.

Wat denken jullie maak ik me teveel zorgen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
534

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je geflitst bent dan hoor je binnen 4-6 weken een brief te hebben. Als je niet zeker weet of je geflitst bent dan denk ik dat je geluk hebt gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jusitie heeft drie (!) jaar de tijd om je te "vervolgen", maar meestal krijg je de brief van het CJIB wel eerder. Ik zou me er geen zorgen over maken, je kunt er helaas niks meer aan doen. De kans is ook zeer klein dat je geflitst bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je nu nog niks heb gehoord, dan kun je van uitgaan dat je hem niet krijgt. maar wat je kunt doen als het langer is als 6 maanden, is bezwaar maken dat je je fout niet meer kunt herinneren, en dat het bestraffen geen zin meer heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
misschien had ik het beter moeten schrijven. als je bon/bestuurdersverklaring later als 6 maanden als van de overtreding. kun je een bezwaar maken, omdat ze zo laat hebben gestuurd. maar wettelijk gezien hebben ze 3 jaar de tijd er voor om je te vervolgen/beboeten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan. normaal krijg je het binnen 4 á 6 weken. maar dat wil niet zeggen dat je hem ook dat werkelijk ook altijd krijgt. er zijn uitzonderingen, zoals het rolletje was vol

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding